Jak nakupovat
Výběr zboží
V levé části si vyberte oddělení, které Vás zajímá, např. baterie. Po kliknutí na tuto rubriku se Vám zobrazí nabídka v oddělení (pokud je zboží členěno do podskupin, tak si můžete otevřít pododdělení s dalším zbožím pro přesnější výběr). Nyní můžete procházet nabídku a budete-li požadovat o některém z produktu více informací, stačí kliknout na název zboží, na obrázek nebo na odkaz "Více informací". Zde si můžete produkt prohlédnout na ilustrační fotografii a přečíst si podrobnější informace a parametry o zboží. Máte-li speciální dotaz, tak jej napište dolů do komentářů ke zboží. Naši zaměstnanci Vám v co nejkratší době odpoví.
Registrace
Doporučujeme Vám k pohodlnému a bezpečnému nákupu registraci. Nakoupit můžete ovšem i bez ní. Přicházíte ale tak o možnost sledování objednávky, shromažďování věrnostních bodů a možnost nevyplňovat všechny data při další objednávce.
Registrace spočívá v zadání Vašeho jména, adresy, přihlašovacího jména a samozřejmě hesla. Pro provedení registrace klikněte na odkaz "Registrace" vlevo v menu. Objeví se stránka s formulářem, který je třeba vyplnit. Všechny informace se vpisují do příslušných kolonek. Položky označené tímto symbolem "Povinné položky" jsou povinné a tedy nezbytné pro úspěšnou registraci. Po zadání všech potřebných informací, stiskněte tlačítko "Odeslat". Zadáte-li nějaké údaje chybně nebo nevyplníte-li povinné položky, zobrazí se formulář znovu a budete požádáni o korekci těchto údajů. Pokud je vše v pořádku zobrazí se stránka s informací o úspěšném zaregistrování. Od této chvíle se stáváte registrovaným zákazníkem. Při příští návštěvě již nemusíte nic složitě vyplňovat a stačí pouze zadat v levé horní části Vaše uživatelské jméno a heslo. Tím budete opět přihlášeni. V registračním menu Vám bude k dispozici přehledný seznam Vašich dosavadních objednávek.
Nákupní košík
Pokud jste si vybrali zboží, které chcete koupit, musíte jej nejdříve vložit do virtuálního nákupního košíku. To učiníte kliknutím na odkaz "Vložit do košíku" u vybraného zboží ve výpisu oddělení, nebo kliknutím na "Vložit do košíku" v detailu zboží. Ihned po vložení zboží do košíku se Vám zobrazí obsah košíku. U každé položky můžete upravit počet kusů. Chcete-li zboží z košíku odstranit, zadejte do políčka "počet" nulu nebo ikonu rušící položku. Uvedená cena je pouze součet cen všech položek v košíku. Výslednou cenu objednávky, včetně poplatku za dopravu, uvidíte ještě před závazným odesláním objednávky.
Nejste-li dosud přihlášen, učiňte tak. V košíku můžete mít totiž zboží z předchozího nákupu, který jste nedokončili. Toto zboží se Vám v košíku objeví automaticky po přihlášení.
Nyní můžete pokračovat ve výběru dalších položek, které chcete nakoupit. Můžete tak učinit kliknutím na "Pokračovat v nákupu". Kdykoliv se můžete do košíku vrátit kliknutím na odkaz v horní liště, kde vidíte aktuální cenu obsahu košíku.
Pokud máte zboží vybráno klikněte na "Objednat zboží", kde provedete závaznou objednávku.
Objednávka zboží
a) V nákupním košíku vidíte Vaše vložené položky, jejich počty a celkovou cenu. Dále je viditelné, zda platíte dopravu nebo případně kolik korun chybí do dopravy zdarma. Pokračujte kliknutím na "Objednat zboží". Na této stránce je NUTNÉ vyplnit všechny potřebné údaje o plátci (i platný email + telefon). V případě potřeby můžete vyplnit i firmu nebo jinou adresu pro doručení (např. zboží je pro Vás, ale chcete si ho nechat zaslat do práce). Na této stránce je možné vyplnit i údaje pro registraci nebo vložit Slevový kód. Je možnost dopsat i Vaše poznámky k objednávce.
b) Dále vyplňte způsob dopravy a platby (bližší info k platbám v "Nápovědě a info k dopravě" v dopravních podmínkách).
c) Na závěr je nutné dole zaškrtnout "Souhlas s obchodními podmínkami." Je to důležitý právní úkon a nemůžeme ho nechat defaultně zaškrtnuté.
d) Následně kliknutím na "Dokončit objednávku" se dostanete na další stránku, kde prosím překontrolujte všechny údaje. Je-li vše v pořádku odešlete objednávku závazně opět kliknutím na tlačítko "Odeslat". Po této operaci se Vám zobrazí informace o úspěšném odeslání objednávky spolu s číslem Vaší objednávky a automaticky obdržíte rekapitulační email této objednávky.
(Pro registrované - aktuální stav provedených objednávek můžete sledovat po kliknutí na odkaz Objednávky v menu zákazníka.)
e) Po přijetí objednávky obdržíte další informační email o jejím vyřízení (expedování). V případě neshod nebo nejasností Vás budeme kontaktovat.
Jak se vyhnout nedorozumění?
- Překontrolujte si správnost vyplněného objednávkového formuláře, zejména Váš email a telefonní číslo!
- Pokud po objednávce neobdržíte automatické emaily se soupisem obj. a následně potvrzení, tak je něco špatně! Buď jste nedokončili objednávku (stránka o úspěšném odeslání nebyla zobrazena), vyplnili jste špatně Váš email nebo zasáhl Váš antispam. V takovém případě nás kontaktujte pomocí Dotazového systému (Podpora).
- Nikdy neodpovídejte na náš email, který byl vygenerován automaticky. Odpovědi (Re:) na tyto emaily většinou končí ve spamu a nebudou k nám doručeny. Opět lze využít bezpečnou cestu Dotazového systému nebo kontaktu zaměstnanců našeho eshopu.
- Nemáme důvod s Vámi nekomunikovat. Pokud nebylo odpovězeno na Váš dotaz do 48 hodin, tak buď k nám Váš email (dotaz) nedorazil nebo velice zřídka se může stát, že si pracovník zaměnil podobný dotaz s tím, co byl vyřízen již po telefonu. Telefonické či emailové požadavky jsou nejisté! Dotazový systém je centrální (archivuje se, viditelné pro obě strany) a vyřízení je rychlejší díky přístupu všech pracovníků.
- Ujistěte se, že Váš dotaz již není někde na stránkách zodpovězen (Obchodní podmínky, Nápověda, Servis).
- Každý problém se dá nějak vyřešit nebo vyjasnit, ale musí o něm vědět obě strany.
Expedice zboží
Pokud je uvedeno "Skladem" znamená to, že pokud je položka doprodána obratem objednáváme u dodavatele a zboží naskladňujeme. Tedy držíme tyto položky standardně skladem a udržujeme jejich stálou dostupnost. Zboží je tedy od nás vyexpedováno (předáno přepravci) obvykle do 48 hodin a u Vás je dle zvolené přepravy (obvykle následující den). Z důvodu aktualizace dostupnosti jednou denně, se může stát, že Vámi objednané zboží mohou zakoupit zákazníci týž den, ale před Vámi. Tím se může expedice zboží lehce zpozdit o jeden až dva dny, z důvodu znovu naskladnění.
Upozornění k doručení zásilky Spediční firmou
Pokud je zboží předáno dopravci (většinou v odpoledních hodinách), je automaticky změněn status Vaší objednávky na VYŘÍZENÁ a Vám dojde automaticky informační email, že zásilka byla VYEXPEDOVÁNA. Zboží Vám tedy bude doručeno následující pracovní den!
Následující den lze předpokládat, že Vás bude kontaktovat řidič doručující Vaši zásilku/dobírku. Toto je běžný postup většiny řidičů přepravních služeb, ale není to pravidlo ani vynutitelná služba. Je to pouze na uvážení příslušného řidiče.
Upozorňujeme naše zákazníky, že přepravce/řidič NENÍ náš zaměstnanec a my nemůžeme nijak ovlivnit jeho přístup. Toto se týká zejména domluvy času doručení zásilky, případně jeho telefonickém avízu předem. Pokud jste nebyly spokojeni s jednáním řidiče, obracejte svoji stížnost přímo na jeho nadřízeného (dispečera) - seznam středisek.