Dopravní podmínky

1.    OSOBNÍ ODBĚR

Osobní odběr zboží je možný v pracovních hodinách kamenného obchodu HOBY NEPOMUK ( lokalita areál Pyramid Nepomuk, Kozlovická 539 ) v provozní době od 9:00 do 17:00. K vyzvednutí zboží bude zákazník vyzván emailem nebo telefonicky. Termín je též možné dohodnout předem na telefonu 731 927 760, lze také sjednat montáž a předvedení stroje.


2.    DODAVATELEM


Doručení na adresu odběratele DO 20 km ZDARMA. Tato forma dopravy je určena pro vybrané stroje (např. travní traktory, apod.). Při tomto způsobu dopravy je zahrnuto zprovoznění, seřízení stroje a zaškolení obsluhy. Lze sjednat odvoz starého stroje. Přesný termín a hodina doručení je telefonicky dohodnuta předem - max. do týdne.

Platí pouze pro ČR!!!


3.    DOPRAVA SPEDIČNÍ FIRMOU pouze v rámci České Republiky

Doručení na adresu odběratele prostřednictvím spediční firmy PPL, odběratel hradí dopravné, dle tarifu PPL. Spediční firma doručuje zpravidla do druhého dne (24 hodin) od převzetí od dodavatele, pouze v pracovní dny v čase mezi 7 a 16 hodinou.
Cena dopravného 0 - 49 kg je 13
9 Kč plus při platbě na dobírku tzv. "doběrečné" je 39 Kč. 

Při celkové váze objednaného zboží nad 50 Kg, nebo u zboží s rozměry které nejsou možné přepravit standardní přepravou PPL, může být účtován příplatek.

 

SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY

Na základě podnětů od našich zákazníků jsme v rámci zkvalitnění našich služeb aktivovali ve spolupráci s přepravní službou PPL, která nám rozváží zásilky, sledování Vaší zásilky online. Vše funguje tak, že po našem vyexpedování/předání Vaší zásilky dopravci se mění automaticky status Vaší objednávky na Vyřízená/Vyexpedovaná. Po změně tohoto statusu automaticky obdržíte email o této skutečnosti s odkazem na stránku, kde můžete vidět přepravní postup Vaší zásilky.

Upozorňujeme naše zákazníky, že řidiči nejsou našimi zaměstnanci a my nemůžeme nijak ovlivnit jejich jednání. Pokud jste nebyli spokojeni s jejich službami, tak Vaši stížnost můžete směřovat přímo na jeho nadřízeného. Kontaktní údaje na dispečera daného střediska naleznete na http://www.ppl.cz 


UPOZORNĚNÍ K DORUČENÍ ZÁSILKY SPEDIČNÍ FIRMOU

Následující den lze předpokládat, že Vás bude kontaktovat řidič ohledně Vaší zásilky s upřesněním času na uvedené adrese. Toto je běžný postup většiny řidičů přepravních služeb, ale není to pravidlo ani vynutitelná služba. Je to pouze na uvážení příslušného řidiče.

 

UPOZORŇUJEME NAŠE ZÁKAZNÍKY, ŽE PŘEPRAVCE / ŘIDIČ NENÍ NÁŠ ZAMĚSTNANEC A NEMŮŽEME NIJAK OVLIVNIT JEHO PŘÍSTUP K DORUČENÍ ZÁSILKY. TOT SE TÝKÁ ZEJMÉNA DOMLUVY NA HODINĚ DORUČENÍ PŘÍPADNĚ JEHO TELEFONICKÉM AVÍZU PŘEDEM. POKUD JSTE NEBYLY S JEDNÁNÍM ŘIDIČE SPOKOJENI, OBRACEJTE SVOJI STÍŽNOST PŘÍMO NA JEHO NADŘÍZENÉHO.

 

DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ